La Música del Pati: “El canó de Palamós”

Aquesta setmana escoltem una cançó del músic i compositor Josep Lluís Ortega Monasterio, autor de moltes havaneres entre elles la coneguda “El meu avi”. Escoltem una versió original del grup vocal femení “Les anxovetes”.

Les Anxovetes és un grup d’havaneres cantat íntegrament en femení nascut el 2013 a Girona.

Les Anxovetes, un dels primers grups d’havaneres format íntegrament per veus femenines, va debutar el 15 de maig del 2014 a l’Espai Gironés de Salt. Està format per Tona Gafarot (veu greu), Montse Ferrermoner (veu aguda i mtjana) i Marta Pérez (veu aguda i mitjana).

El propòsit del grup és cantar les havaneres clàssiques i tradicionals, d’una manera fresca i amb el toc d’originalitat que li proporcionen les veus femenines.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *