DARRERES NOTÍCIES: Ja tenim els panells interactius

El Departament d’Educació dins el Pla d’Estratègia Digital té previst instal·lar a totes les escoles panells interactius; es tracta d’uns dispositius formats per una gran pantalla i que substitueixen els projectors, alhora que també permeten la connexió amb els ordinadors i són tàctils. Podeu veure’n una petita demostració aquí.

Ahir es van instal·lar a la nostra escola! No cal dir que estem molt contents perquè, tot i que feia temps que coneixíem aquesta intenció, no estava clar en quin moment es produiria i hem tingut sort de ser dels primers centres.

A més, aprofitant que ha calgut moure les pissarres, hem demanat de substituir les que quedaven de guix i l’ajuntament ha pagat les pissarres vileda (les blanques, que funcionen amb retoladors), que en aquests moments s’estan acabant de penjar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *