Comença el club de lectura amb 3r i 4t!

Què és?

El club de lectura de l’escola Quermany, és una activitat voluntària que s’ofereix a l’alumnat de l’escola a partir de cicle mitjà. Són 30 minuts cada quinze dies. El club de lectura obre les portes a la participació de tothom, anima que cadascú aporti la seva visió sense restriccions i amb la seguretat que, es digui el que es digui –sempre entre els marges del respecte pels altres–, serà escoltat i valorat en la justa mesura. Però, al mateix temps, gaudeix de la presència d’una mestra que els acompanya en el diàleg. És a dir, el club de lectura gaudeix d’un ambient distès i desenfadat, on els infants i troben companyia, reflexió i crítica.

Aquest trimestre llegeixen… Un carter a l’espai!

A en Bob li encanta la seva feina i la seva petita rutina, fàcil i sense embolics: per a ell, el correu és sagrat!
A bord de la seva nau espacial, reparteix cartes i paquets a un munt de gent arreu de la galàxia. Almenys, a la part de la galàxia que ell coneix. Però aquest matí, a l’oficina de correus, en passa alguna…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *