L’amic invisible!
19/12/25


Els nens i nenes de l’escola han participat en un break out educatiu sobre l’aigua, on han après tot jugant.A través d’enigmes i reptes, han descobert la importància de l’aigua i del seu bon ús.El treball en equip, la cooperació i el pensament crític han… Llegeix més»
Properament penjarem les nostres exposicions!






Els nens i nenes de 3r s’han convertit en autèntics escriptors i il·lustradors! Durant les últimes setmanes han treballat en la creació d’uns contes molt especials: històries plenes de valors, d’amistat, respecte, solidaritat i empatia.
Cada grup ha inventat la seva pròpia història, l’ha escrita, il·lustrada… Llegeix més»
