EL DEBAT

El Divendres passat els nens i nenes de 4t vam fer un debat a l’aula sobre les emocions.

La realització del debat ens ha ajudat a comprendre que la llibertat de pensament i d’opinió és una de les bases de la societat democràtica. A més a més, un debat, afavoreix a l’aprenentatge.

A més a més, hem treballat altres aspectes com respectar el torn de paraula, l’escolta activa, la presa d’acords i a acceptar opinions contràries a la nostra.

 

 

Representació del Sistema Solar

Els nens i nenes de 4t estem fent el projectes sobre l’univers. Avui hem repassat els noms dels planetes i les seves característiques. Hem sortit al pati per a representar el nostre Sistema Solar i observar els moviments de rotació i translació de cadascun dels planetes que orbiten al voltant del Sol.

 

Cada dia som una mica més experts!

 

Feu clic sobre la imatge per a veure totes les fotografies!

 

Els contes terrorífics de 4t!

Ahir els nens i nenes de 4t vam llegir en veu alta les nostres històries terrorífiques!

Hem quedat tots i totes ben sorpresos i sorpreses en veure i escoltar els contes terrorífics dels nostres companys i companyes. Hem passat una mica de nervis, això de parlar en públic no és tan fàcil com sembla… però ho hem fet d’allò més bé!

A més a més, els nostres companys són uns magnífics oients!

 

Feu clic sobre la imatge per a veure totes les fotografies!