Recomanem llibres


Els divendres dediquem els 30 minuts de lectura a recomanar llibres (pla lector de centre). La setmana passada ho va fer la Paula i avui l’Astrid ens ha recomanat dos llibres de la col·lecció “Sara i les golejadores”. Ens ha agradat molt; gràcies Paula… Llegeix més»

Fem tutoria petita


Gestió de les emocions: ja hem començat les sessions del Programa “Escolta’m”, que nosaltres en diem Tutoria petita. Un espai físic que ens agrada molt i on podem establir vincle i  parlar d’allò que tenim ganes d’explicar. També ens ajuda a plantejar problemes per tal… Llegeix més»