JA HA ARRIBAT EL TIÓ A INFANTIL!

Quina il·lusió!!! La Carme ens va portar una carta de la bústia que ens havia deixat el tió!!!!

Ens vam trobar tots els nens i nenes d’infantil per llegir què deia la carta. El tió ens havia preparat una sorpresa: estava al pati amagat i l’havíem de trobar entre tots!

Quines miardes plenes d’il·lusió!!! Quins somriures de felicitat!!! Un matí de màgia i rialles!!!

Poder clicar sobre la imatge per veure más fotos.

TIÓ, TIÓ…..

UNA CARTA A LA BÚSTIA VAIG DEIXAR I LA CARME ALS DESTINATARIS LA VA DONAR.

VAN FER CAS DEL MISSATGE I AL PATI HEM VAN VENIR A BUSCAR

I AMAGAT A DINS LA RODA DIFÍCIL ELS HI VAIG POSAR!!!

Barreres arquitectòniques a l’escola

Avui els nens i nenes de 5è B ens hem posat a la pell d’en Carles. En Carles és un noi que, fa molts anys, va tenir un accident de cotxe i va perdre la mobilitat de les seves dues cames. Des dels quinze anys, necessita una cadira de rodes per moure’s.

Aquest matí ens ha deixat pujar a unes cadires de rodes per veure tots els obstacles que tenim al pati de l’escola. Hem vist que era difícil moure’s per diferents racons del pati. Ens ha costat pujar els múltiples escalons i voreres de l’escola, passar per sorra i pels llocs estrets. També hem comprovat que conduir la cadira no ha estat gens fàcil.

Després de tot, a més a més, hem après com és la seva vida i com es sent una persona que viu damunt una cadira de rodes. En Carles ens ha ensenyat a valorar les coses que tenim, ens ha ensenyat que tot i els obstacles que té, aprofita cada moment per ser feliç.

Creiem que a l’escola, a la platja, a les voreres, a les botigues, a les places, al carrer… no hi hauria d’haver cap barrera arquitectònica. Tots i totes tenim els mateixos drets.

Taller de creativitat a 5è A

Un taller de creativitat absoluta !!   per un moment ens hem sentit com a grans inventors i la veritat és que ens hem sentit molt orgullosos de nosaltres mateixos! Hem inventat maquinàries molt originals i divertides i totes creades des del consens mutu.

Aquí teniu un recull d’algunes fotografies que recullen els nostres invents !!!

Taller Mifas: Barreres Arquitectòniques 4t

Avui dijous els nens i nenes de 4t hem portat a terme el Taller de Mifas: Barreres Arquitectòniques. En primera persona hem viscut l’experiència de poder moure’ns pel pati en cadira de rodes i comprovar si el nostre pati està adaptat o no. En certs moments hem pogut observar les dificultats que pot tenir una persona que va amb cadira de rodes. HA ESTAT UNA BONA EXPERIÈNCIA!!!

ESMORZAR DE TARDOR

Tots els nens i nenes d’educació infantil ens hem trobat per celebrar un esmorzar de TARDOR. Hem tastat: figues seques, raïms, pomes, codonyat, etc.

Boníssim!!!!!

Podeu clicar sobre la imatge per veure més fotos.

TALLER DE SORRA

M

MIREU QUE BÉ QUE ENS HO VAM PASSAR AMB EL TALLER DE SORRA!!! ESTÀVEM TOTS SUPER CONCENTRATS I ULTILITZANT LA IMAGINACIÓ VAN SORTIR UNES CONSTRUCCIONS MOLT XULES!

CLIQUEU A SOBRE LA IMATGE PER PODER VEURE TOTES LES FOTOS.

LA CASTANYADA.

TOT I QUE EL TEMPS NO ENS VA ACOMPANYAR GAIRE… VAM PODER CELEBRAR LA CASTANYADA I ENS HO VAM PASSAR GENIAL!

SI CLIQUEU A SOBRE LA IMATGE PODREU VEURE DIFERENTS FOTOS D’AQUELL DIA.