EL DEBAT

El Divendres passat els nens i nenes de 4t vam fer un debat a l’aula sobre les emocions.

La realització del debat ens ha ajudat a comprendre que la llibertat de pensament i d’opinió és una de les bases de la societat democràtica. A més a més, un debat, afavoreix a l’aprenentatge.

A més a més, hem treballat altres aspectes com respectar el torn de paraula, l’escolta activa, la presa d’acords i a acceptar opinions contràries a la nostra.

Els alumnes de 5è investiguen! 👩‍💻👨‍💻

Els alumnes de cinquè continuen el projecte a través d’internet. Realitzen una recerca per a conèixer el cos humà.

En aquest projecte, a més, esbrinarem com afecta al nostre cos els diferents virus, i aprofundirem amb la Covid.

Ens ho passem genial!

La Música del Pati: “Septet en Mi bemoll Major Op.20”

Durant aquests dies escoltem una de les obres més emblemàtiques del músic i compositor alemany Ludwig van Beethoven; es tracta del tercer moviment del “Septet en Mi bemoll Major Op.20“.

Aquest any 2020 se celebren els 250 anys del seu naixement. I com no, a l’escola també en volem parlar i escoltar un xic algunes de les 700 obres musicals de la seva creació…

CASTANYES, CASTANYERA I CASTANYADA !

ELS NENS I NENES D’ E.I 3 ,ANIMATS PER UNA SIMPÀTICA CASTANYERA ARRIBADA DEL BOSC PER VENDRE CASTANYES A LA PLAÇA DE LA CIUTAT , HEM ANAT PORTANT CASTANYES AL LLARG DE TOTA LA SETMANA. LA CASTANYETA HA VINGUT AMB ELLA PER EXPLICAR-NOS LA SEVA HISTÒRIA I TOT BALLANT I VESTITS PER L’ OCASIÓ HEM CELEBRAT LA FANTÀSTICA FESTA DE TARDOR .