El gran recapte d’aliments

Benvolgudes famílies,
El cap de setmana del 23 i 24 de novembre és el GRAN RECAPTE D’ALIMENTS.

Com cada any, l’escola es suma a aquesta activitat solidària i per això durant la setmana que ve, podreu anar portant aliments, principalment fa falta oli, conserves i llet.

Ensenyem-los a ser solidaris!

Cançó de la tardor a EI3

Són moltes les activitats que hem anat fent relacionades amb aquesta estació tan bonica: LA TARDOR!

A tots i a totes ens encanta escoltar aquesta cançó a la pantalla de la classe. Esperem que us agradi compartir-la amb els vostres fills.

Gaudiu-la i deixeu després que els vostres fills i filles us expliquin què saben de la tardor.

CASTANYADA 2019

UN ANY MÉS HEM POGUT GAUDIR D’ UN DIA PLE DE CALIU I BONS MOMENTS CASTANYES DE CASA HEM PORTAT, LA PAPERINA HEM PREPARAT  I ELS NENS I NENES DE SISÈ ENS LES HAN VINGUT A BUSCAR !

ELS NENS DE CINQUÈ HAN PREPARAT AMB MOLTA DEDICACIÓ UN SEGUIT DE CONTES DE CASTANYERES BEN DIFERENTS QUE ENS HAN FET ESTAR ATENTS I GAUDIR DE TANTA IMAGINACIÓ !

LA TARDA S’ HA CONVERTIT EN UNA GRAN DESFILADA DE CASTANYERS I CASTANYERES I A LA PISTA UN CURS MÉS ENS HEM TROBAT

AMB ALEGRÍA HEM CANTAT EL MARRAMEU, HEM BALLAT DE LA MÀ DELS NENS DE 5È EL DIVERTIT CERCLE CIRCASSIÀ I LA TRADICIONAL RUMBA DE LES CASTANYES PER ACABAR !!

LA FESTA NO S’ HA ACABAT SENSE TASTAR LES CASTANYES TORRADES PELS MÉS GRANS DE L’ ESCOLA ALS QUALS AGRAÏM TANTA DEDICACIÓ !!!

UN DIA DE MOLTA EMOCIÓ !

TIRABUIXÓ DE TARDOR

CONTINUEM AMB UN COMENÇAMENT DE DIA DELICIÓS! UN MUNT DE MOVIMENTS QUE ENS AGRADEN REPETIR DIA RERA DIA I QUE ENS FAN INICIAR EL DIA AMB MOLTÍSSIMA POSITIVITAT , CALMA I ENERGIA !

AQUI EN TENIU UNA MOSTRA !!

Juguem amb el teatre !!

Projecte “Comença el Show”. A tallers estem fent teatre i la veritat és que, jugant amb el teatre, estem aprenent molt i el que és més important, ens ho passem d’allò més bé !! Mireu, mireu…