TALLER DE CONSUM RESPONSABLE UN FORAT AL MONEDER

Ahir els alumnes de tercer varem fer un taller titulat un forat al moneder. Amb aquest taller tant divertit, varem aprendre que no podem gastar-nos diners amb coses innecessàries, que abans de comprar ens hem d’informar sobre el producte i que és millor no gastar més del que tenim.

També varem parlar dels efectes ecològics d’anar a comprar amb bosses de plàstic i embolcalls d’un sol us, en comptes d’utilitzar bosses de roba i embolcalls reutilitzables els quals són més ecològics i millors pel medi ambient.

Un cop feta la presentació sobre el consum responsable, amb petits grups, varem inventar i escenificar improvisacions teatrals sobre que és un consumidor responsable i que no.

Amb aquest taller varem aprendre molt i ens ho varem passar molt bé.

Alumnes de 3r.

Clicant sobre les fotografies accedireu a l’àlbum de l’activitat