CICLE MITJÀ VISITA FONT GUILLERA EN EL DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

El passat dimecres dia 22 de març els alumnes de Cicle Mitjà acompanyats de voluntaris i membres de la plataforma Lluçanès Viu van visitar Font Guillera, una de les fonts que l’escola té apadrinades i que forma part del Projecte Fonts (Apadrinem el nostre partrimoni).

Durant el trajecte van treballar aspectes relacionats amb l’àrea de Medi com la vegetació, els rastres d’animals…

Les fotografies ens les ha fet arribar la Teresa Ribera. Moltes gràcies per compartir-les amb l’escola. Per accedir a la galeria podeu clicar sobre les imatges que acompanyen aquest article.