Science Workshops with University

Els alumnes de 4t, 5è i 6è han realitzat els tallers de ciència experimental en anglès (Science workshops) amb alumnes i professorat de la UVic- UCC. Els alumnes en grups cooperatius fan prèviament, amb les mestres de l’escola, una activitat exploratòria on se’ls planteja una situació i ells han de fer prediccions sobre un fenòmen. En la segona sessió amb els universitaris de la UVic- UCC experimenten amb materials diversos, comproven les seves hipòtesis, estructuren el coneixement adquirit i comparteixen conclusions. Els temes treballats aquest curs són: FORÇA DE FRICCIÓ, CALOR, SO i FLOTABILITAT.

Els alumnes i el professorat valorem molt positivament l’activitat tant pel contingut com pel procediment i els materials utilitzats.” .

Podeu veure les imatges o vídeos a l’àlbum

1. Gabi

El mètode científic ja fa molt que el treballeu amb èxit i encert.
    Aquestes jornades amb profes i alumnes universitaris segur que obren la ment dels infants i els fan veure d’una forma pràctica els conceptes físics estudiats.
    Segur que no obliden aquests experiments!
    I en angles!! Of course! 😉