TALLERS DE CINEMA I PUBLICITAT A CICLE SUPERIOR

Aquests dies els alumnes de Cicle Superior han estat participant en un taller de publicitat que porta per nom “Un cotxe rosa i un perfum blau”, una activitat de Diputació i que ha portat a terme “El Bombeto(tallers itinerants de direcció i cinema). Es tracta d’un projecte per fer reflexionar als nens i nens i nenes quin joc tenen els gèneres en la publicitat i potenciar l’expressió corporal.

Des de “El Bombeto” han editat els resultats en format vídeo i ens els han compartit per tal que puguem gaudir de tots els treballs realitzats. Molt bona feina nois i noies!

Tot seguit podeu veure totes les produccions. Mireu que divertides!

1. Gabi

Quina idea més bona aquests tallers que a es de la competència audiovisual treballen la interpretació i els rols de gènere. Seria genial que aquesta generació trenqués definitivament la barrera del rosa i el blau.
    Gran idea escola!
    Bona feina noies i nois!!