PRIMER DIA DE COLÒNIES

Els alumnes de tota l’escola han iniciat les seves esperades colònies.
Tots ells/es han marxat molt il·lusionats de l’escola per dirigir-se a les respectives cases.
Us mostrem un resum del que ha donat de si el dia d’avui. Ens queden dos dies més plens d’aventures i noves experiències.

COLÒNIES A CUBELLES (MAS D’EN PEDRO)

Els petits de l’escola hem arribat a la casa i ens hem posat a treballar amb un taller per fer-nos unes boniques xapes d’animals marins que identifiquen a cada grup: els crancs, les petxines i els eriçons. Després hem dinat molt i molt bé i hem descansat una estona per a preparar-nos per l’aventura de descoberta de la platja.

Quan hem arribat hem buscat les claus del capità Nemo que les havia perdut a la sorra! Després hem trobat moltes petxines i les hem pogut classificar i saber-ne molt més. Per acabar la tarda hem fet volar estels de colors a la platja, ens hem fet un fart de córrer… sort que vent ens ajudava força.

Ens ha agradat molt i també hem posat els peus a l’aigua!

Bona nit!

ENLLAÇ DE FOTOS DEL PRIMER DIA A MAS D’EN PEDRO: https://photos.app.goo.gl/FXWHB7fFeY8V4yXy7

COLÒNIES A SANT PERE DE RIBES (CAN PERE)

Els i les alumnes de 1r, 2n i 3r ja hem arribat a la casa de Can Pere. Estem molt ben acompanyats d’un entorn preciós i alguns animals que ens envolten. Un cop ens hem instal·lat, hem pogut gaudir d’un dinar deliciós; macarrons amb tomàquet i croquetes. Després, hem fet una descoberta de plantes remeieres (romaní, dent de lleó, farigola,  fonoll, ruca, etc.). Ara ja sabem per a què serveix cada planta. Les hem olorat i hem fet un tastet d’ algunes i mmmm…estaven boníssimes!

A la tarda, hem creat el nostre herbari, l’hem posat a la premsa i d’aquesta manera, ens el podrem emportar cap a casa. Hem caminat bastant i així hem agafat gana per sopar, ens espera un joc de nit mooooooolt emocionant relacionat amb les constel·lacions! Demà us ho expliquem!!

Bona nit!

ENLLAÇ DE FOTOS DEL PRIMER DIA A CAN PERE: https://photos.app.goo.gl/VdheUnCrNzQhiQFFA

COLÒNIES A CALDES D’ESTRACH (EUROSTAGE)

Hem marxat molt d’hora de l’escola per aprofitar bé el dia. Hem començat amb molta empenta i diversió al mar amb una activitat de vela i caiac dirigida per experts monitors que ha fet que els alumnes gaudissin plenament d’una bonica experiència.

Han rigut, s’han mullat i han après les primeres nocions d’aquests dos esports nàutics.

A la casa els esperava un bon dinar: macarrons amb tomàquet, nuggets de pollastre i poma.

A la tarda s’han pogut remullar a la piscina i tot seguit han fet activitats esportives: una olimpíada pels voltants de la casa.

L’entorn de la casa és fantàstic i enorme, tenen un munt d’espai per córrer i finalment dormim per grups en bungalows de fusta.

A la nit ens espera un bon joc i per sopar mengem puré de verdures, patates al forn i llom amb formatge. El cuiner ens cuida molt i els monitors són molt simpàtics.

Bona nit!

ENLLAÇ A L’ÀLBUM DE FOTOGRAFIES DE CALDES D’ESTRACH (1R DIA): https://photos.app.goo.gl/XKfhKiwwjCAp4yV28