PREMIATS AL CONCURS TÍSNER DE JOCS DE CATALÀ

Avui, dia 30 de maig els alumnes de 5è acompanyats de tres representants de l’escola, hem viatjat fins a Sabadell a la carpa del circ de l’Estruch per presenciar l’acte d’entrega de premis de la 6a edició del Concurs Tísner de Jocs de Català.

L’acte, presentat pel Mag Lari, ha comptat amb la participació de la cantant Suu i el grup musical Buhos. D’entre el centenar de jocs presentats, el joc “LES FRASES DESFETES” dels alumnes de 5è de l’escola ha aconseguit el PRIMER PREMI que consistirà en un taller de màgia del Mag Lari que vindrà a l’escola el dia 16 de juny.

Enhorabona nois i noies!

Gravació de l’acte d’avui:

Vídeo resum de la jornada tal com l’hem viscut des de l’escola: