ELS “CONTES PER LA PAU” ARRIBEN A LES FAMÍLIES

Avui dia 28 d’abril els nens i nenes de l’escola han arribat a casa amb un lot de quatre llibres (un per cada família de l’escola).

Cadascun dels quatre contes tracta un tema concret: el conflicte, la diferència, l’empatia i les discapacitats i han estat redactats i il·lustrats per diferents nens i nenes de les escoles de primària durant el transcurs de quatre anys, etapa en la qual es va portar a terme a les escoles del Lluçanès un projecte titulat “Contes per la Pau”

Contes per la pau

Durant aquests anys els nens i nenes de les diferents escoles del Lluçanès conjuntament amb Lali Barenys (dinamitzadora i capdavantera del projecte) van estar treballant aquests quatre temes i, a Prats de Lluçanès, es van inventar aquestes històries que avui teniu al les vostres mans.

L’Ajuntament de Prats, Cal Siller, Lali Barenys, la il·lustradora Bernadette Cuxart i la Diputació han fet possible l’edició i publicació dels contes i, l’Ajuntamnet, ha decidit fer-ne arribar un exemplar a cada família. Cal dir també que aquests contes van formar part premi que es va donar als alumnes guanyadors del certàmen literari de Sant Jordi organitzat des de l’Ajuntament.

sant jordi9

Des de l’escola volem agrair a tothom qui ha fet possible que aquestes històries sortissin a la llum ja que són fruit d’un treball cooperatiu, creatiu i de reflexió molt important per part dels nens i nenes que van tenir la sort de gaudir d’aquest projecte, alguns dels quals actualment ja es troben a l’Institut.

Esperem que en gaudiu juntament amb els vostres fills/es.

Us deixem amb l’enllaç de la web de l’Ajuntament per més informació sobre l’edició d’aquests contes: