SANT JORDI ESCOLAR 2017

Avui dia 21 d’abril hem celebrat Sant Jordi a l’escola. Primer hem fet classe normal fins a 3/4 de 10 i després hem anat cap al Passeig. Quan hem arribat en Gerard Garcés ha explicat un conte que havien creat els pares i mares de la Pitota, el conte es deia ” El cavall de colors i els seus amics.” Nosaltres hem escoltat el conte i hem ajudat a representar-lo disfressats amb els seus personatges. Més tard, quan s’ha acabat el conte, hem esmorzat allà mateix. (Clicant sobre cada fotografia accedireu a l’àlbum complet amb totes les imatges del Certamen Literari)

Quan hem acabat d’esmorzar s’ha fet l’entrega de premis del Concurs Literari. Com cada any, els més petits van fer un dibuix, els nens i nenes de Cicle Inicial un rodolí, els de Cicle Mitjà una narració i els de Cicle Superior un poema. El tema d’aquest any anava relacionat amb la Música. Hi havia dos premis per cada nivell. Felicitem a tots els guanyadors però, el més important, ha estat participar!

El regal que els han donat ha estat un lot de llibres redactats i il·lustrats pels nens i nenes de les escoles de primària que es van crear dins del projecte “Contes per la Pau” de la Lali Barenys i que ha publicat edicions Cal Siller.

La regidora d’educació ens ha dit que també ens faria arribar aquests contes a les escoles.

Ha sigut un matí molt divertit!

Jordina i Jordi de Cicle Superior

A la tarda tant els més grans com els més petits de l’escola han pogut gaudir de dues obres de teatre en anglès: