LA REVISTA GUIX PUBLICA UN ARTICLE D’UNA EXPERIÈNCIA A L’ESCOLA

El número 433 de la revista educativa GUIX (Abril 2017) on es publiquen experiències i articles relacionats amb el món de l’educació, ha publicat un article redactat per Mercè Viñas, mestra de l’escola.
És una bona notícia ja que això permet difondre les activitats i projectes que es porten a terme al centre i, al mateix temps, esdevenir un punt de referència per altres escoles i professionals del món de l’educació.
L’article porta per títol “A QUINA CONCLUSIÓ ARRIBEM? APRENDRE A ESCRIURE CONCLUSIONS” i en ell es descriu una experiència portada a terme a l’escola on s’implica l’alumnat de cicle superior de primària en l’escriptura de conclusions científiques.
La Mercè, juntament amb l’Alícia de la Casa, estudiant de la Universitat de Vic, expliquen com, a partir de les dades recollides sobre els embolcalls dels esmorzars, els alumnes aprenen a escriure una bona conclusió empírica, usant les dades com a evidències per fomentar l’afirmació que repon la pregunta d’investigació que s’ha formulat.
A l’escola ja fa un temps que treballem conjuntament amb el Dep de Ciències de la Universitat de Vic que ens ofereix assessorament i formació en l’àrea de Medi.

Podeu veure i llegir l’article complet (5 pàgines) clicant AQUÍ o sobre la primera pàgina (imatge següent):

S22C-617042014410_0001