WASTE FOOD WARRIOR – EL GUERRER DE LES RESTES DE MENJAR

Una altra de les activitats programades dins la Setmana Europea de la Prevenció de Residus ha estat el disseny i la creació d’un Warrior (guerrer) amb superpoders per desfer-se dels residus.

L’activitat s’ha realitzat en anglès i, des d’Educació Infantil 5 anys fins a 2n els nens i nenes han creat un “Warrior” que ha servit per decorar el passadís d’Educació Infantil i que, al mateix temps, ha permès fer una votació entre tots els alumnes de l’escola per decidir com crear el WARRIOR de tota l’escola!

L’escollit ha estat aquest Warrior que el podeu trobar a l’entrada de l’Escola i que, de ben segur, a partir d’ara, ens ajudarà a desfer-nos dels residus que generem i ens recordarà la importància de protegir el nostre entorn tot reutilitzant allò que gastem.

Val a dir que tots els guerrers eren molt bonics i creatius. Els podeu veure en aquest vídeo: