COL·LABOREM AMB EL BANC DELS ALIMENTS

En motiu de la campanya del Gran Recapte d’Aliments a Catalunya organitzada per aquest cap de setmana 26 i 27 d’agost, des de l’Escola ens hem volgut sumar a aquesta iniciativa demanant a les famílies que ens féssiu arribar aquells aliments bàsics per tal d’ajudar els més necessitats.

La col·laboració de les famílies ha fet que es recollissin un bon nombre d’aliments que els alumnes de Cicle Inicial han organitzat i classificat i que seran entregats per ser sumats al gran nombre d’aliments que esperen ser recollits durant el cap de setmana.

Des de l’escola volem donar les gràcies a totes les famílies per la vostra aportació.