RECITEM EL NADAL. DITES, POEMES I CANÇONS

Avui la Sala Polivalent Municipal s’ha omplert per celebrar amb tots els alumnes i professorat de l’escola el final del 1r trimestre i l’arribada de les Festes de Nadal.

Amb un espectacle ple de poemes, dites i cançons tots els alumnes de l’escola han mostrat davant del nombrós públic assistent les seves habilitats i allò que feia dies portaven assajant a les seves aules. Tots ells ho han fet molt i molt bé ja sigui recitant poemes, ballant, cantant les cançons, escenificant el que es recitava o ajudant a organitzar els grups d’alumnes més petitons.

La celebració ha acabat amb la projecció de la tradicional “postal digital”: un vídeo audiovisual on la comunitat educativa de l’escola desitja a tothom molt bones festes i feliç any nou. Aquest any la postal porta per títol “L’Alegria del Nadal” i ens vol donar a tots i totes un missatge molt clar: que no perdem mai l’espontaneïtat i l’alegria dels infants.

Amb tot, només ens queda un dia per l’arribada de les esperades festes nadalenques. Gràcies a totes les persones que heu fet possible que la festa fos tot un èxit i sobretot, gràcies a les famílies que han dipositat en la nostra escola tota la seva confiança.

Tot seguit us compartim el vídeo complert de l’espectacle, la postal digital “Alegria per Nadal” i l’enllaç a un àlbum de fotografies.

(Si així ho desitgeu, ens podeu fer arribar també els vostres comentaris)

Accés a l’àlbum amb totes les fotografies: https://photos.app.goo.gl/G46S4fgAFLjUkoWy8