INICIEM EL CURS 2018-2019

Avui hem començat un nou curs escolar: nous reptes, renovades il·lusions, retrobaments, noves coneixences, emocins a flor de pell i moments de canvis i noves etapes que ens recorden que hem deixat enrere les vacances d’estiu i s’obren les portes a nous projectes i aprenentatges.

Alguns han canviat d’etapa i ja han fet un pas a l’institut, d’altres arriben de nou a l’escola i d’altres que es retroben pels passadissos, aules i zones dels patis però tots ells compartint espais i objectius.

La música ha donat el tret de sortida a la jornada escolar i mica en mica les aules que ja estaven preparades per l’ocasió s’han anat omplint de vida.

Als patis han trobat espais de joc i noves zones amb materials atractius i motivadors que han despertat la curiositat i la creativitat demostrant que un espai lúdic pot resultar també un bon espai d’aprenentatge. Uns materials comprats per l’AMPA de l’escola i que es basen en el Projecte Pati desenvolupat amb els alumnes de l’escola.

Iniciem el curs amb ganes i amb molta energia creixent junts i compartint molt més que uns espais i materials.

BON CURS ESCOLAR 2018-2019