CASTANYADA 2018

Avui dia 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada a l’escola.

Al llarg de tot el dia hem anat fent activitats relacionades amb la tardor i amb la festa de la Castanyada i, a la tarda, ens ho hem passat d’allò més bé amb un seguit d’activitats:

• Un photocall dissenyat i preparat pels alumnes de cinquè que ha permès que els alumnes de tota l’escola, per grups, el puguéssim visitar escoltant com els companys/es que l’havien creat ens explicaven tot el que hi havia i com l’havien dissenyat. Després ells mateixos ens han fet una fotografia molt divertida davant del photocall i amb tot de complements: mocadors, bastons, cistells…Enhorabona nois i noies! Us ha quedat xulíssim!!!!!

• Com ja és tradició, els castanyers/es de sisè han visitat tots els alumnes de l’escola i han preparat i repartit unes paperines de castanyes ben calentones i acabades de torrar per els pares i mares de l’AMPA de l’escola. A més a més, ens han ensenyat un ball i ens han explicat el conte de la castanyera.
  • Tots junts, hem anat a buscar les castanyes a la Sala Polivalent i hem cantat les cançons que les castanyeres ens havien ensenyat.
  • I també hem tingut temps de realitzar diferents treballs artístics relacionats amb la tardor i la castanyada.

Tot plegat ha fet que gaudíssim d’una fantàstica festa i que ens ho paséssim tots d’allò més bé.

Des de l’Escola volem tornar a donar les gràcies a l’AMPA per les boníssimes castanyes que ens han regalat!

PODEU VEURE TOTA LA GALERIA DE FOTOGRAFIES I VÍDEOS DE LA CELEBRACIÓ DE LA FESTA CLICANT AQUÍ o sobre una de les fotografies que acompanyen aquest article.