ESTADA D’IMMERSIÓ EN LLENGUA ANGLESA AL CLAR DEL BOSC

Els alumnes de 5è i 6è hem passat tres dies a la casa “El Clar del Bosc” a Porqueres. El primer dia vam fer l’activitat a l’entorn natural dels voltants del llac de Banyoles: uns jocs en anglès que ens van permetre socialitzar-nos i gaudir aprenent.L’autocar ens va traslladar a la casa de colònies “El Clar del Bosc” a Porqueres, la que seria la nostra llar durant tres bonics dies de convivència, jocs, esports d’aventura, molta música, balls i espectacles en llegua anglesa.

El primer dia, després de dinar, vam gaudir de les tirolines i altres esports d’aventura en un clar del bosc situat al costat de la casa. Allà vam fer esport, vam conviure i vam aprendre a superar les nostres pors i a gestionar les nostres emocions compartint un espai comú entre tots els companys/es.  A la nit va ser el torn del joc d’orientació.

El segon dia, al matí, vam fer el circuit d’orientació i, a la tarda, vam pujar al rocòdrom amb diferents nivells de dificultats. Alguns de nosaltres ens vam atrevir a fer-lo fins i tot amb els ulls tapats!

I…després de sopar, va ser el torn d’una altra activitat de nit: discoteca i un show en anglès (Got Talent) on vam poder mostrar les nostres habilitats escèniques davant dels companys/es i dels monitors/es.

El tercer i úlitm dia vam poder fer tot tipus d’activitats de circ: malabars, skyline, xancres…

Han sigut tres dies inoblidables on la convivència, el treball en equip, l’esport, la creativitat i la llengua anglesa han estat les habilitats que més hem practicat.

Tornem a l’escola carregades de noves experiències, aprenentatges i…més connexió entre nosaltres.