“ELS NOSTRES ARBRES” ESPECTACLE DE FI DE CURS JUNY 2018

El dissabte 9 de juny de 2018 va tenir lloc la Festa de Fi de Curs organitzada per l’Escola i l’AMPA.

La Festa va començar amb un espectacle on els alumnes, a través de la dansa, la música, la poesia i el teatre van explicar tot allò que havien après durant el curs sobre els arbres del nostre entorn: el Lluçanès i que han servit per donar nom a les classes d’aquest curs que estem a punt d’acabar: la figuera, el pollancre, el desmai, el plataner, el boix, el pi, el ginebre, l’alzina i el roure.

Durant la representació es van combinar diferents esquetxos amb poemes i cançons referents amb lletra de Roser Reixach amb algunes coreografies que representen el moviment i els elements bàsics que necessiten per a créixer i desenvolupar-se: terra, aire, aigua i llum.

Al final, mestres, famílies i alumnes van llegir conjuntament un poema dedicat a l’Anna Montmany, arrel de la seva jubilació i se li va obserquiar amb un petit arbre amb targetes dedicades especialment a la seva persona.

VÍDEO DE L’ESPECTACLE “ELS NOSTRES ARBRES”

Un cop acabada la representació la festa va continuar al menjador de l’escola on l’Ampa va organitzar un sopar i una festa que va ser tot un èxit.

Des de l’escola volem donar les gràcies a tots els alumnes i a totes les famílies per col·laborar activament amb l’escola i per donar-nos tant de suport en totes les activitats programades.

ACCÉS A TOTES LES IMATGES DE LA FESTA