DIJOUS LLARDER

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Com ja és de costum, ahir vam celebrar el Dijous Llarder. Aquest any hem anat a la Font de les Coves on grans i petits hem participat en un joc cooperatiu “La cacera del tresor”.

Pares i mares  voluntaris de l’escola

Els nens i nenes repartits en grups de diferents edats han creat la seva pròpia capsa del tresor que, després, han amagat en algun racó de la Font. El joc ha acabat quan tots els grups han trobat una capsa dels altres grups i han descobert què s’hi amaga.

Aquest any l’AMPA de l’Escola ha tornat a participar activament de la festa preparant entrepans de butifarra per tots els nens.

Us deixem un recull d’imatges de les activitats d’ahir a la tarda donant les gràcies a l’AMPA i a tots els pares de l’escola pel seu suport.