ARRIBA EL REI CARNESTOLTES

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

RotaciónIMG_2487Hola! sóc el Rei Carnestoltes de l’escola.

Avui dia 3 de febrer  he arribat a l’escola i, com ja és habitual, he preparat unes consignes molt divertides i esbojarrades.

Cada matí les ensenyaré als nens i nenes de l’escola. Cada dia una sorpresa diferent fins el dia 10 de febrer.

Demà dijous dia 4 de febrer heu de venir amb la cara pigada.

Divendres dia 5 de febrer heu de venir amb una corona al cap. Mireu, mireu, quines corones més divertides vam portar a l’escola!

Dilluns dia 8 de febrer heu de venir a l’escola amb lligacames.

Dimarts dia 9 de febrer heu de portar un cinturó ben decorat.

Dimecres dia 10 de febrer heu d’anar vestits de color negre.

També us mantindré informats a través del portal. Estigueu alerta i…molt bon Carnestoltes a tots i totes!

1. AMPA

Avui acaba el Carnestoltes i no podem oblidar com va començar: amb un dijous llarder fantàstic! Des de l’AMPA volem agrair a totes les mares i pares que ens van ajudar a preparar-lo i que van fer que els nens gaudissin d’un berenar ben especial. I també a l’Escola, que va organitzar uns jocs per tots els nens i nenes en grups heterogenis en edat, aconseguint una tarda divertida i a l’hora plena de valors.
    Junts eduquem, junts fem escola!