L’HORT DE LA NOSTRA ESCOLA!!!

Els nens i nenes de 3r i 4t hem iniciat el segon Trimestre amb molta il·lusió.

Durant tot aquest trimestre, a l’àrea de Medi Natural, treballarem “l’hort de la nostra escola”.

Hem començat les primeres sessions fent-nos una pregunta:  “De quina manera podem afavorir que la terra conservi la major part dels seus nutrients?

Em buscat sinònims per tal de fer la pregunta més fàcil, i seguidament hem escrit les nostres hipòtesis.

Per acabar la sessió hem fet uns experiments, que us expliquem a continuació.

Hem agafat tres vassos transparents i a cada un l’hi hem posat els següents elements:

Sorra + humus
Sorra + humus + palla
Sorra + humus + herbes

Cada recipient té la seva etiqueta amb els elements que té i el nom dels membres del grup que l’han fet.

Us deixem unes fotografies per tal que pugueu veure el procés que hem seguit: