EL JOC DE PATI

L’estona de pati és també un espai de temps enriquidor i ple d’aprenentatges pels alumnes. Els nens i nenes de primer, com la resta de l’escola, cada dia tenen una zona del pati diferent per poder jugar.
Els dilluns disposen d’una maleta amb rodes que conté diferents materials relacionats amb els jocs tradicionals: cordes, gomes, baldufes, bales, etc. A les hores d’educació física se’ls ha presentat aquest material i s’han fet els jocs perquè els puguin practicar lliurement en temps d’esbarjo.
El dimarts i el dimecres poden jugar al sorral, a la caseta de bioconstrucció, als troncs, al rocòdrom, a les tuies, etc…
El dijous, ens desplacem fins al camp de gespa del Pradenc  i el divendres anem a l’hort i a la pista del mig que té una xarxa.
El nostre pati té moltes possibilitats de joc i és molt bonic observar com en gaudeixen cada dia els vostres fills i filles. La diversitat de jocs que creen i inventen de forma conjunta uns amb els altres els ajuda a millorar les seves habilitats socials i creatives.