Celebrem Sant Jordi

El passat 22 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola.

Durant aquella setmana vam estar fent diferents treballs i activitats relacionades amb la diada, vam treballar de valent!

A les aules vam estar creant un bonic punt de llibre amb una rosa a dins per poder marcar tots els llibres que anem llegint. També vam fer un drac ferotge que treia foc per la boca amb un got de paper

Des de l’ajuntament ens van demanar de modificar un conte tradicional per fer-lo menys sexista i violent. A EI3 van triar el conte de “Els 3 porquets”, a EI4 van triar el conte de “La caputxeta vermella” i a EI5 van triar “La rateta que escombrava l’escaleta”. Va ser molt divertit canviar la història i poder crear un conte totalment diferent!

El 22 d’abril a la tarda vam anar fins als Jardins de Cal Bach i vam celebrar Sant Jordi amb un certamen on cada curs de la nostra escola i de l’escola FEDAC vam presentar els contes que vam crear. Vam haver de pujar a un escenari i parlar davant de tots els nens i nenes i d’algunes famílies!

Quina bona diada de Sant Jordi!