QUINTO D’ENDEVINALLES PER A TOTES LES EDATS

El dimecres dia 15 d’abril a les 6 de la tarda els i les mestres de l’Escola ens vam connectar a PRATS SOFÀ per jugar, tots junts, al BINGO DE LES ENDEVINALLES.

Us passem el vídeo que vam fer i us deixem amb tot el material que necessitareu per si, algun dia, voleu tornar-hi a jugar.

Necessitareu preparar-vos un tauler de joc. Us el podeu preparar sols/es o bé podeu jugar en família de manera que cadascú tingui un tauler i jugar entre vosaltres.

Com ho heu de fer?

Us heu de mirar bé aquests imatge on hi trobareu les respostes de les 23 endevinalles que us proposarem. Mire-los bé! Clicant sobre la graella amb les respostes podreu descarregar-vos, si voleu, el document en PDF.

D’aquestes 23 paraules i dibuixos n’heu de triar 15 (els que vulgueu) que seran els que haureu de dibuixar o escriure la paraula al vostre taules de joc. Haureu de dibuixar una taula amb 5 columnes i 3 files i a cada casella hi haureu de fer el dibuix o escriure la paraula que més us hagi agradat. Cicant sobre la graella us la podreu descarregar en format .PDF per poder-la imprimir directament des del vostre ordinador.

Aquest seria un exemple de tauler de joc (cadascú l’hauria de tenir diferent, escollint aquelles paraules que més us agradin):

Quan tingueu la vostra graella amb les 15 respostes serà el moment de tornar a mirar el vídeo i gaudir!