FELIÇ DIADA DE SANT JORDI 2020 ESPECIAL I DIFERENT

Des de Biblioteca de l’escola us vam proposar un repte per celebrar la Diada de Sant Jordi “ALEGREM EL CONFINAMENT A ALGÚ AMB UNA LECTURA?” on es tractava d’enviar algun missatge a aquella persona més estimada que, per culpa del confinament, de moment no podíem abraçar ni fer-li molts petons però sí que podíem fer-li arribar tot el nostre escalf amb una mica de cultura. Voleu veure’n el resultat? Aquí el teniu en format vídeo. És el nostre “regal” per aquesta diada molt especial i diferent.

Moltes gràcies famílies per les vostres aportacions!

I…aprofitem la diada de Sant Jordi per donar-vos una sorpresa i presentar-vos el Repte Número 6. Resulta que l’escriptora Anna i el dibuixant Subi havien de venir a l’escola durant aquests dies pròxims a la diada per explicar-nos un conte i poder compartir experiències després de llegir i treballar alguns dels seus llibres. Com que no ha pogut ser ens han fet arribar aquesta sorpresa en format vídeo. GAUDIU-NE I, DESPRÉS, US PROPOSEM UN REPTE QUE HI ESTÀ RELACIONAT!

I aquí us mostrem el repte d’aquesta setmana i la següent (EL REPTE NÚMERO 6):

També us hem enviat les RECOMANACIONS LECTORA PER AQUEST SANT JORDI 2020. Hi podeu accedir clicant al següent enllaç: