CLOENDA PROJECTE COOPERATIVES DE 6è

L’última setmana ha estat plena d’activitats i d’emocions.

S’ha acabat el curs, i l’alumnat de sisè s’ha acomiadat de companys i companyes amb qui havien compartit tantes experiències i aprenentatges al llarg d’aquests nou anys que han passat a l’escola.

En mig de tot aquest enrenou hem tancat el projecte de les cooperatives, sens dubte un projecte que recordaran durant tota la vida.

Van celebrar el tancament invertint part dels beneficis en una sortida i bany a les piscines de Can Dragó, i van compartir els guanys amb les associacions que havien triat: 6èB l’associació d’Amics contra el càncer i 6è C amb la Fundació ateneu Sant Roc.