ESCOLTEU COM LLEGIM ELS CONILLS I LES CONILLES!

Aquí us deixem els àudios de les lectures preparades a casa amb l’ajut de les famílies. La majoria dels nens i nenes s’esforcen molt i ho preparen amb moltes ganes. L’objectiu és aconseguir la millora de la fluïdesa lectora i que prenguin confiança a l’hora de llegir, tot veient del que són capacços i millorant el seu autoconcepte lector.

Aquest cop només ho podeu escoltar, però un altre dia ja ho registrarem amb vídeo. Esperem que us agradi i serveixi per animar als nostres nens i nenes a seguir progressant en lectura. Ja veureu que bé que ho fan!

ÀUDIOS LECTIURES PREPARADES A CASA