Adéu Sep!!!

Aquest matí ha estat la darrera sessió de reforç SEP a 2n. Els més matiners i matineres de l’escola aprofiten aquestes classes per treballar allò que més els costa de Català o Matemàtiques. Aprofitant que són alumnes amb bona actitud per l’aprenentatge es reforça el que més necessiten per donar-los un suport i que se sentin més acompanyats en el seu procés d’ensenyament-aprenentatge.

La veritat és que sempre han vingut molt motivats i ha estat un plaer treballar amb aquests nens i nenes per la seva alegria i les ganes d’aprendre que mostraven cada matí.

Aquí us deixem unes imatges del comiat d’avui en què ens fet unes fotos de record i, no ho digueu a ningú, però fins i tot ens hem menjat unes llaminadures dolces, dolces… Ja, ja!!!