NAS11 HALLOWEEN 5è

Hola famílies, som l’alumnat de 5è i volem explicar-vos que va a l’escola Pompeu Fabra el passat 29 d’octubre.

Tot l’alumnat de 5è vam celebrar Halloween i podíem venir disfressats.

Sempre a l’escola fem un concurs i per això vam portar pastissets petits e individual perquè no podíem compartir…..ja sabeu això del tema COVID.

La resta dels alumnes amb els seus tutors i tutores vam pujar al nostre passadís per votar les 3 categories que eren: El més original, el més fastigós i els més terrorífic.

Mentrestant tots nosaltres estaven fent una manualitat amb un globus que desprès seria una carbassa.

A l’hora del pati els nostres companys de 6è vam repartir castanyes amb unes paradetes molt maques.

Al matí també ens va donar temps d’anar a espantar a unes classes de cicle mitjà.

Per la tarda vam anar al pati on era el Guille amb un espectacle molt maco. Vam ballar i cantar fins l’hora de marxar!!!

L’alumnat de 5è.

Clica la imatge si vols accedir a la galeria de fotos.