INSTRUCCIONS AJUTS MENJADOR 20/2

Termini presentació sol·licituds: fins el 10 de juliol de 2020.

Horari d’administració:

De dilluns a divendres de 9.15 a 12.30h.

Podeu retornar la documentació escanejada o fotografiada al correu de l’escola: a8025083@xtec.cat. Assumpte correu: MENJADOR, NOM I COGNOMS ALUMNE/A.

Les famílies que no podeu retornar la documentació per correu electrònic podeu demanar cita prèvia al 93.381.12.81.

• Signar per tots els membres de la unitat familiar on correspon (pels menors d’edat signen el pare / la mare o tutor/a legal)

• Documentació obligatòria:
    • Fotocòpia del DNI de tots els membres de la unitat familiar.
    • Volant de convivència actual.
    • Conveni o sentència de separació.
    • Els documents per ingressos no subjectes a IRPF : SON OBLIGATORIS
      • Renda garantida de ciutadania o equivalent: document acreditatiu i el seu import de l’any 2019
      • Pensió per aliments dels fills/es. Document acreditatiu i el seu import de l’any 2019.
      • Treballadors/es de la llar donats d’alta a la Seguretat social. Certificat de cotitzacions corresponent a l’any 2019 i contracte vigent l’any 2019.

• Documentació complementària:
    • Infants en acolliment: s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment de la DGAIA. Si la presentada el curs anterior es vàlida, no caldrà tornar a presentar-la. En aquest cas, l’aportació es pot substituir per una declaració que portarà la sol·licitud, que acrediti que no s’han produït modificacions.
    • Prestacions d’urgència social: Els ajuntaments de Badalona, Sant Adrià de Besòs, Santa Coloma de Gramanet i L’Hospitalet de Llobregat comunicaran aquestes dades a l’AMB.
    • Conveni, sentència de divorci o l’acta final de mediació del Departament de Justícia.

• NOVETATS:
    • No cal acreditar la situació de família monoparental ni família nombrosa, ni les discapacitats dels alumnes o germans/es. El Departament d’Educació facilitarà aquestes dades a l’AMB.

Podeu descarregar la sol·licitud clicant aquí