Termini presentació sol·licituds: fins el 10 de juliol de 2020.
Horari d’administració:
De dilluns a divendres de 9.15 a 12.30h.
Podeu retornar la documentació escanejada o fotografiada al correu de l’escola: a8025083@xtec.cat. Assumpte correu: MENJADOR, NOM I COGNOMS ALUMNE/A.
Les famílies que no podeu retornar la documentació per correu electrònic podeu demanar cita prèvia al 93.381.12.81.
- Signar per tots els membres de la unitat familiar on correspon (pels menors d’edat signen el pare / la mare o tutor/a legal)
- Documentació obligatòria:
- Fotocòpia del DNI de tots els membres de la unitat familiar.
- Volant de convivència actual.
- Conveni o sentència de separació.
- Els documents per ingressos no subjectes a IRPF : SON OBLIGATORIS
- Renda garantida de ciutadania o equivalent: document acreditatiu i el seu import de l’any 2019
- Pensió per aliments dels fills/es. Document acreditatiu i el seu import de l’any 2019.
- Treballadors/es de la llar donats d’alta a la Seguretat social. Certificat de cotitzacions corresponent a l’any 2019 i contracte vigent l’any 2019.
- Documentació complementària:
- Infants en acolliment: s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment de la DGAIA. Si la presentada el curs anterior es vàlida, no caldrà tornar a presentar-la. En aquest cas, l’aportació es pot substituir per una declaració que portarà la sol·licitud, que acrediti que no s’han produït modificacions.
- Prestacions d’urgència social: Els ajuntaments de Badalona, Sant Adrià de Besòs, Santa Coloma de Gramanet i L’Hospitalet de Llobregat comunicaran aquestes dades a l’AMB.
- Conveni, sentència de divorci o l’acta final de mediació del Departament de Justícia.
- NOVETATS:
- No cal acreditar la situació de família monoparental ni família nombrosa, ni les discapacitats dels alumnes o germans/es. El Departament d’Educació facilitarà aquestes dades a l’AMB.
Podeu descarregar la sol·licitud clicant aquí