ENGEGANT L’HORT DE NOU AMB LES FAMÍLIES

Els nostres nens i nenes de Cicle Inicial els agradaria tenir un hort ben maco i productiu, però és cert que sovint se’ns fa difícil mantenir-lo donada la quantitat de diferents tasques que tenim sempre pendent. Tornant de vacances d’estiu, a la tardor, no és el millor moment de plantar, així que entre unes raons i altres no ens havíem posat mans a l’obra.

Però sort que tenim unes famílies de l’escola molt interessades en donar un cop de mà i en ajudar-nos a engegar el nostre hort, mantenint-lo també durant el curs. Així que avui ja hem rebut en Nízar (pare del Hamza de P5) i la Valerie (mare de l’Ariel de 1rB) per coordinar-nos i prendre les primeres decisions. Ha estat una trobada molt profitosa! Esperem que aquesta col.laboració família-escola ens doni bons fruits, mai millor dit!