APRENEM SOBRE ELS ANIMALS DEL MONTSENY AMB EL PARE DE L’ÀLVARO

Aquesta setmana ens ha visitat a la classe dels Basiliscs el pare del nostre Àlvaro, en David. Ja va venir molt amablement fa uns mesos la seva mama a explicar-nos un conte i ara li tocava al papa. Ara entenem perquè l’Àlvaro, juntament amb el Nil, és tot un expert en el tema dels animals. Pare i fill comparteixen la passió per la natura i un gran coneixement.

Com que en David treballa a una casa rural al Montseny (l’Àlvaro sempre parla i explica coses de la Morera), ens va portar informació molt visual dels diferents grups d’animals que podem trobar al Montseny, entre ells una gran varietat d’ocells, de rèptils i d’amfibis. Vam aprendre moltíssim i ens va prestar un material per projectar a la PDI per resoldre dubtes que ens puguin sortir.

Els nens i nenes van respondre molt bé, escoltant amb atenció aportant moltes idees mentre conversaven tranquil·lament sobre el tema. En David es va mostrar molt relaxat xerrant i ensenyant als Basiliscs. I l’Àlvaro estava feliç, com no!

Un cop més, estem molt agraïts a les famílies que col·laboren aportant a l’escola allò que cadascú pot i se li dóna millor. Moltes gràcies!!!