Activitats de matemàtiques d’Innovamat per cicle inicial i mitjà

Des d’Innovamant ens fan arribar aquestes propostes de matemàtiques per realitzar a casa amb les famílies, us explica molt bé com fer la sessió  als pares i mares llegiu-la amb atenció abans de realitzar-la amb els infants. És de l’editorial que fem servir a l’aula per cicle inicial però també ens donen material per cicle mitjà tot i que encara no fem servir aquesta metodologia us podeu animar a provar-la amb els vostres fills i filles.

Benvolguda escola,

Des d’Innovamat som molt conscients que la situació excepcional que vivim demana esforços individuals i col·lectius. Per això, tot l’equip estem treballant per poder oferir-vos propostes que puguin ajudar-vos durant les properes setmanes.

A continuació us fem arribar informació que desitgem que us pugui ser d’ajuda:

• Us adjuntem un document, que podeu enviar a les famílies, en el qual intentem donar consells sobre com poden ajudar les seves filles i fills durant els propers dies. Podeu compartir-lo o utilitzar-lo com a model si ho desitgeu.
  • A partir de dilluns, cada setmana mentre duri la quarantena, us oferirem a través del nostre nou blog: Anar al blog
    • Reptes d’Aventures, ordenats per curs. Amb una guia didàctica adaptada a les famílies i tots els materials adaptats per fer a casa.
    • Sessions de consolidació de Laboratori dels Nombres, ordenades per curs. També, si s’escau, amb materials adaptats per a casa i amb consells per tal que les famílies puguin acompanyar-les si ho desitgen.
    • Una activitat de caire STEM i també adaptada, cortesia dels nostres companys i companyes d’@e_x_plorium! Moltes gràcies!Aquestes propostes seran adaptacions de les activitats que proposem per a l’aula, sempre tenint en compte que l’objectiu és practicar per mantenir el múscul matemàtic actiu i no pas que les famílies avancin i construeixin nou coneixement amb els infants. De fet, cal tenir en compte que seguir aquestes propostes no serà en cap cas obligatori ni imprescindible per al bon desenvolupament de les destreses matemàtiques. Volem oferir alternatives sense generar grans desigualtats entre els infants de diverses realitats.
  • D’altra banda, també us comuniquem que allarguem el període d’us gratuït de la plataforma bmath per a casa. Se la poden descarregar i els permetrà practicar i consolidar de manera engrescadora les destreses matemàtiques.
bmath per Android!
bmath per iOS!
Moltíssimes gràcies per escoltar-nos i per fer el cor fort en aquests dies, som conscients que no són fàcils. Cuidem-nos amb responsabilitat i sobretot, sobretot, no deixem de gaudir de les matemàtiques!