Festa de la Tardor 2018

El dimecres 31 d’octubre , com cada any per aquesta època,  vam celebrar  la tradicional Festa de la Tardor (La Castanyada i Halloween).

Aquest any desafortunadament no es va acompanyar el temps i vam haver de traslladar la festa als passadissos de l’escola. Vam haver de muntar les paradetes als diferents passadissos de l’escola ,amb els  terrorífics pastissos que les famílies havien preparat amb molt de carinyo, imaginació i destresa.

A la tarda  famílies, alumnes i mestres vam poder fer la degustació aquests  pastissos i castanyes.

Com sempre moltíssimes gràcies a tots/es per la vostra col·laboració i felicitar-vos per la vostra creativitat a l’hora de realitzar aquests deliciosos pastissos!!!

PASTISSOS FOTOS FESTA