Esmorzar multicultural de 5è (NAS15)

Bon dia, famílies!

Ara que el curs arriba a la seva fi, volem aprofitar per donar-vos les gràcies de tot cor.

En primer lloc, us volem felicitar i agrair la vostra increïble col·laboració en l’esmorzar multicultural. Ha estat  un moment preciós de retrobament, ple de sabors, cultura i, sobretot, de comunitat. Gràcies per dedicar el vostre temps i esforç a cuinar i compartir una part de vosaltres amb tots nosaltres; ha estat tot un èxit gràcies a vosaltres.

Més enllà d’aquest dia tan especial, volem agrair-vos tot l’esforç, la implicació i l’acompanyament que heu demostrat al llarg de tot el curs. L’educació i el benestar dels infants és un camí que fem plegats, i comptar amb el vostre suport i confiança fa que tot tingui sentit.

De part de Pilar i Núria,   us desitgem que tingueu unes molt bones i merescudes vacances d’estiu.

Descanseu, gaudiu molt dels vostres fills i filles, i ens retrobem al setembre amb les piles carregades!

Una abraçada ben forta,

Cliqueu a la imatge, per veure més fotos.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut