Bon dia, famílies!
Ara que el curs arriba a la seva fi, volem aprofitar per donar-vos les gràcies de tot cor.
En primer lloc, us volem felicitar i agrair la vostra increïble col·laboració en l’esmorzar multicultural. Ha estat un moment preciós de retrobament, ple de sabors, cultura i, sobretot, de comunitat. Gràcies per dedicar el vostre temps i esforç a cuinar i compartir una part de vosaltres amb tots nosaltres; ha estat tot un èxit gràcies a vosaltres.
Més enllà d’aquest dia tan especial, volem agrair-vos tot l’esforç, la implicació i l’acompanyament que heu demostrat al llarg de tot el curs. L’educació i el benestar dels infants és un camí que fem plegats, i comptar amb el vostre suport i confiança fa que tot tingui sentit.
De part de Pilar i Núria, us desitgem que tingueu unes molt bones i merescudes vacances d’estiu.
Descanseu, gaudiu molt dels vostres fills i filles, i ens retrobem al setembre amb les piles carregades!
Una abraçada ben forta,

