Els infants d’I5 hem gaudit d’una sortida molt especial al Poble Espanyol. Durant el matí hem fet un petit recorregut pels seus carrers i places, tot descobrint els diferents racons d’aquest espai tan singular. Després hem participat en un taller molt interessant on la Mari Ángeles i la seva filla ens han ensenyat l’ofici de terrissaire. Hem après com es treballa el fang i cadascú ha pintat un pot de terrissa que ens hem endut com a record. També hem tingut temps per jugar als tobogans, on ens ho hem passat d’allò més bé. Ha estat una jornada molt divertida i enriquidora que hem gaudit molt abans de tornar cap a l’escola.

