Projectes comunitaris artístics

Com cada curs, les mestres de música del barri es reuneixen a l’escola municipal Can Ponsic per compartir mirades, activitats i propostes musicals interessants. 

Aquest any, s’ha decidit dur a terme un projecte comunitari entre totes les escoles del barri, Can Ponsic i l’escola d’educació especial Vil·la Joana. Els nens i nenes de 2n han agafat amb moltes ganes aquesta proposta!

Aquesta proposta mescla la música i la dansa, el moviment i el so per treballar l’expressió corporal des de les emocions i l’autoconeixement del cos. Cada escola proposa un repte a una altra, animant-les així a participar i a proposar reptes a d’altres. Per exemple, el repte que ens ha arribat és de l’escola Orlandai, i nosaltres hem enviat aquest repte a l’escola Projecte.

Quan tinguem tots els reptes farem una exposició al Centre Cívic Vil·la Joana, ja us donarem més informació quan s’apropi el dia!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>