Festa major del Farró

Ja tenim aquí la festa major del barri del Farró. Del 7 a l’11 de setembre el barri s’omplirà d’activitats per tots els públics. Us deixem el programa perquè pugueu consultar-lo i veure a quines activitats us agradaria anar.

Aprofiteu per farronejar, com es diu al programa. No us perdeu res. Especialment us volem recomanar que assistiu el dimecres 7 a les 20 h. al pregó de la Festa a la Plaça Mañé i Flaquer.

Aquest any el nostre pregoner serà en Pep Arisa, farronenc de soca-rel, nascut al Farró i el nostre home de la Medalla, com es diu al programa. Ja sabeu que en Pep és col·laborador d’aquest blog, amic i company de peripècies, tràfecs i saraus ferronencs, així que estem segurs de què serà un pregó molt interessant.

FORÇA FARRÓ!

Festa_Major_Farró 2022_

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>