EDUCACIÓ VIAL AL PLA

Segurament, heu vist a la pista de l’escola alguna cosa totalment diferent. Doncs sí !!! Aquest curs es fa per primera vegada a Santa Coloma  el Parc de Trànsit ( circuit més real i dinàmic que faran  pujats a la bicicleta on hi ha semàfors, senyals de trànsit  policies i vianants) .

És una activitat pels alumnes de cinquè de la nostra escola, però  demà també vindran els alumnes de sisè de  la Colònia Güell.

Junts amb els tutors de les classes,  dos policies locals i quatre monitors, els faran  un taller com utilitzar la bicicleta , com mantenir-la i reparar-la si s´espatlla , en definitiva , com cuidar-la.