Dia 2 a Prestatyn

Durant el segon dia a Prestatyn hem continuat realitzant un seguit d’ activitats emocionants.

Primer de tot hem anat al bosc del costat de l’escola i allà els infants han après diferents estratègies de supervivència. Per la bona feina que han fet, han pogut menjar marshmallow (núvols de llaminadura).

Seguidament, els hem fet entrega als alumnes de 10-11 anys les cartes que els infants de 6è de la nostra escola els han enviat. Ha estat un moment molt emotiu ja que han rebut aquests escrits amb molta il.lusió.

Per acabar la jornada, hem visitat la cocalitat galesa de Conwy, on hem conegut més aspectes de la seva cultura.

Si voleu veure les fotografies, aquí teniu l’ àlbum del viatge: