Dia 3 a Prestatyn

Hello everybody!

Continua l’aventura per terres gal-leses. Avui ha tocat anar a la platja, però no penseu pas que hem anat a jugar. La nostra missió era observar tot tipus d’animals que podem trobar allà i recollir allò que no correspon estar a la platja (deixalles). Hem de dir que la platja era ben maca però…..quina ventada fa per aquestes terres!!!

Després de dinar hem visitat l’Institut de referència de l’escola on ens trobem. És un dels pocs instituts que té el gal-lès com a llengua vehicular i és públic. Les instal-lacions són espectaculars.

Per acabar el dia, hem visitat una granja on hem gaudit de les ovelles típiques de la zona.

Mireu l’àlbum per seguir la nostra aventura.

See you!!!

1. Quart B

Pel que fa a les fotos que hem vist són espectaculars! Tot és d’allò més bonic, els paisatges, el castell, la platja i sobretot envegem les seves instal·lacions i ens han agradat molt els barrets de Pasqua!
    Veure i compartir amb persones d’altres llengües i cultures ens enriqueix!
    Happy Easter!

2. Classe de 5è B

Hola! Som els nens/es de 5è B!!

Us volem dir que ens alegrem de veure-us tant contentes i que hàgiu arribat bé.

Ens ha agradat perquè l’escola està envoltada de natura i és molt bonica. També ens ha impressionat que tinguin instal·lacions per fer esport i que siguin tan grans.

Els barrets que han fet amb materials reutilitzats són súper divertits i molt originals. També ens han impressionat les seves platges i el vent que feia!

Per últim, tenim algunes preguntes que ens agradaria que ens poguéssiu respondre:

– Tenen un equip de futbol i de basquet? I Com es diu?
    – Tenen camp de tenis a l’escola?
    – La temperatura que fa allà? I la sensació tèrmica que fa és més elevada o més baixa a la temperatura?
    – Tenen piscina en l’escola?
    – Quin és l’esport més típic de Gales?

Esperem que us ho passeu molt bé!!

XOXOXOXOXOXOXO for you!