Segon dia de la visita!

El dia d’avui ha estat ben ple d’activitats!

Hem començat el matí acompanyant als alumnes de P5 al camp dels cireres de l’àvia de la Rita. La senyora Montserrat ha estat molt amable i juntament amb els seus néts ens ha explicat moltes coses sobre el conreu de les cireres.

Tot seguit hem anat al parc de Can Lluc amb els alumnes de 3r a realitzar un taller de plantes remeieres. Tot i la calor, l’activitat ha estat molt interessant. 😎

Després, hem fet una volta pel poble i hem explicat als mestres convidats llocs interessants de la nostra població.

A la tarda, hem visitat l’hort de l’escola amb els infants de P4 i hem fet collita. 😀

Per acabar aquest complert dia, hem pogut assistir a la Fira Gastronòmica que els alumnes de 5è han preparat amb gran èxit.

Per veure les fotos d’avui cliqueu aquí.