Primer dia: Arribada de les mestres d’Europa!

Avui, 16 de maig de 2022 ha estat un dia ple d’emocions! Els i les mestres de les escoles del nostre projecte Erasmus han arribat a la nostra escola!

La rebuda ha estat ben emocionant. Tots els infants de l’escola, juntament amb els mestres i alguns representants de l’ajuntament han donat la benvinguda als nostres convidats d’una manera molt afectuosa, amb cançons i danses tradicionals. Després que l’alcalde de Santa Coloma fes un petit discurs de benvinguda, ha arribat la gran sorpresa per a l’escola, la Vinyeta! Sí, sí, heu escoltat bé, la nostra superheroïna s’ha convertit en una gegantona esplèndida, i que millor que la visita dels mestres de l’Erasmus per presentar-la. La Vinyeta, va partir del disseny d’uns ex-alumnes que avui han vingut a l’escola per conéixer com el seu disseny ha agafat forma gràcies al David Roa, un artista del poble que ha fet màgia amb les seves mans.

Després d’esmorzar, un grup de mestres ens hem reunit i hem presentat la nostra escola i el nostre sistema educatiu. Seguidament, el grup d’ecodelegats i ecodelegades han explicat els objectius i les accions dutes com a Escola Verda que som.

La darrera activitat del matí ha consistit en una estona de jocs on els mestres convidats i un grup d’alumnes de Cicle Superior han jugat amb els jocs creats per tots els nivells de l’escola amb motiu de treballar la sostenibilitat i la cura del medi ambient. Ha estat molt interessant com els infants han interactuat amb els i les mestres adaptant-se a tots els idiomes.

A la tarda, els nostres convidats han pogut visitar totes les aules de Primària i conèixer de primera mà com treballem.

Primer dia superat i amb ganes de seguir. Si voleu veure fotos cliqueu aquí.