La visita continua, anem a pel tercer dia!

El tercer dia de la visita dels companys i companyes d’Europa ha començat amb la visita de les aules d’Infantil on els hem vist treballar per ambients, racons, amb els minimons, etc. Els mestres visitants s’han mostrat molt atents i han pres nota de com treballem.

A mig matí, els alumnes de 5è han representat en anglès l’obra “What on the Earth is the matter?. Aquesta obra mostra els diferents problemes que suporta el Planeta Terra i les solucions que els humans tenim al nostre abast.

Tot seguit, els alumnes de 6è han realitzat una videoconferència amb els seus “penpals” de Gàl·les. Per fi s’han posat cara i a més s’han fet unes fotos ben divertides.

Després, hem visitat el Delta del Llobregat, una reserva natural molt propera a nosaltres i que cada curs els alumnes de 4t visiten per conèixer millor el nostre entorn.

I per acabar el dia, vam acompanyar als mestres visitants a veure alguns dels llocs més coneguts de Barcelona.

Tercer dia complet. Per veure fotos cliqueu aquí.