La traca final!

Hola Plavis!

Quins dies més atapeïts que portem, oi? Doncs bé, avui, l’últim dia de la visita també hem realitzat un munt d’activitats.

En començar el matí, hem anat fins a la Colònia Güell amb els alumnes de 2n a conèixer aquest lloc emblemàtic de la nostra població i veure l’obra de Gaudí una mica més a prop.

A la tornada, ens hem reunit per valorar la visita i les activitats i hem preparat la propera mobilitat que donarà per tancat aquest projecte de “My world, your world, our world”.

Just desprès, els alumnes de 2n han pogut fer una videotrucada per parlar amb els companys de Gàl·les.

Després de dinar, ha tocat el comiat. Tota l’escola reunida ha volgut delectar als nostres convidats a un tastet de cançons i danses tradicionals. Seguidament s’han repartit els certificats de participació en aquesta mobilitat. Per acabar, la colla de diables de la Colònia Güell ha vingut a fer-nos una petita mostra dels correfocs. I com a gran cloenda, hem tornat a cantar tots plegats l’himne de l’escola amb la Vinyeta dansant.

Els mestres han marxat amb un gran somriure i molt agraïts per l’amabilitat de la nostra comunitat i pels aprenentatges compartits. See you soon! 🙂

Per veure fotos cliqueu aquí.